Geek & Gorgeous 101 A-Game 10, 30 ml Retinal 0.1%
- Lehká emulze obsahující vysoce intenzivní koncentraci retinalu pomáhá zpomalit příznaky stárnutí, redukuje jemné vrásky, pomáhá pleť vypínat, ale také bojuje proti akné a redukovat pigmentové skvrny.
- Tento produkt je pro zkušené uživatele retinoidů. Pokud s nimi teprve začínáte, doporučuji A-Game 5, které je středně intenzivní retinalové sérum.
- RetinAL je účinnější “větší bratr” známější anti-agingové superstar, retinOLu. Zatímco retinol vyžaduje dva kroky metabolické konverze, aby dosáhl své aktivní formy, kyseliny retinové (tj. tretinoin), jaké rozumějí i naše kožní buňky, retinal potřebuje jen jednu metabolickou přeměnu a je tedy účinnější (Retinol → Retinal → Kyselina retinová).
- Po metabolické přeměně pomáhá kožním buňkám vytvářet víc kolagenu a strukturální podpory a díky tomu pokožka vypadá mladistvější, je pevnější a pružnější. Také urychluje proces obnovy horních vrstev pokožky, díky tomu je hladší a rovnoměrnější.
Typ pleti: Tento produkt G&G doporučuje pokud jste již používali jejich A-Game 5, zamilovali si ho, a cítíte, že je Vaše pokožka připravena na další silnější úroveň. Pokud jde o texturu, je komfortnější pro smíšenou a mastnou pleť. Suchá pleť ale emulzi může doplnit výživnějším krémem.
Kategorie: | Séra, ampule, oleje |
---|
Geek & Gorgeous 101 A-Game 1, 30 ml
Retinal 0.1%
Popis
G&G retinal je lehká emulze s pH 6-6,5, díky obsahu retinalu je do žluta, ale po nanesení a rozetření na pleti nezanechává zabarvení. Retinal od Geek & Gorgeous je stabilizovaný.
Jaký je rozdíl mezi Retinolem a Retinalem?
Odhaduje se, že se retinol přeměňuje na kyselinu retinovou více než 10 krát efektivněji, než retinol. A-Game 0.1% retinalu je tedy srovnatelný s produktem retinolu 1%, ale s menším předpokladem k podráždění a možným rychlejším nástupem účinku. Retinal i retinol patří do rodiny Retinoidů (rodina vitamínu A). Zatímco retinol vyžaduje dva kroky metabolické konverze, aby dosáhl své aktivní formy, kyseliny retinové (tj. tretinoin), jaké rozumějí i naše kožní buňky, retinal potřebuje jen jednu metabolickou přeměnu a je tedy účinnější (Retinol → Retinal → Kyselina retinová).
Doba spotřeby: 18 měsíců od data výroby (neotevřené), 6 měsíců otevřené.
Bez: Vysušujícího alkoholu, syntetické vůně, esenciálních olejů, silikonů a parabenů.
Účinné látky
Retinal (0.1%) - Anti-agingová superstar, která je přímým prekurzorem kyseliny retinové (aktivní forma, které kožní buňky rozumí) a vykazuje vynikající poměr aktivity/tolerance mezi lokálními retinoidy.
Allantoin a panthenol - Klasické kosmetické duo, které je známé tím, že zklidňuje a chrání pokožku.
Biosacharidová Guma-1: Sacharidová molekula, která má příjemné, zklidňující a zvlhčující schopnosti a dělá A-Game ještě jemnějším a hedvábnější.
Použití
- Naneste množství o velikosti hrášku na suchou pleť.
- Používejte jen večer!
- Ve vaší noční rutině nanášejte nejdříve tekuté a gelové produkty (například toner, hydratační sérum) až poté A-Game 10.
- Nakonec naneste hydratační krém.
- Ráno vždy používejte ochranný krém s SPF30 nebo vyšší.
- Nepoužívejte, pokud jste těhotná. Lokální použití retinoidů během kojení je považováno za nízkorizikové, nejdříve se ale prosím poraďte se svým lékařem.
- Pokud používáte A-Game 10 poprvé, rozdělte si aplikaci ze začátku na 2-3 krát týdně po dobu pár týdnů. Pokud vaše pleť retinal dobře snáší, pokračujte v používání každý druhý večer po dobu přibližně dvou týdnů a ve finále - pokud ho vaše pleť toleruje - každý večer. Nepoužívejte zpočátku kolem očí.
- Pro účinnější protistárnoucí péči o pleť kombinujte s peptidovým sérem Power Peptides.
Složení
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Oleyl Erucate, Glycerin, Triheptanoin, Cyclodextrin, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Biosaccharide Gum-1, Allantoin, Retinal, Rubus Chamaemorus (Cloudberry) Seed Oil, Panthenol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Disodium Edta, Pentylene Glycol, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol
Výzkum
Fluhr, J. W., et al. "Tolerance profile of retinol, retinaldehyde and retinoic acid under maximized and long-term clinical conditions." Dermatology 199.Suppl. 1 (1999): 57-60.
Creidi, Pierre, et al. "Profilometric evaluation of photodamage after topical retinaldehyde and retinoic acid treatment." Journal of the American Academy of Dermatology 39.6 (1998): 960-965.
Mukherjee, Siddharth, et al. "Retinoids in the treatment of skin aging: an overview of clinical efficacy and safety." Clinical interventions in aging 1.4 (2006): 327.
Pechere, M., et al. "The antibacterial activity of topical retinoids: the case of retinaldehyde." Dermatology 205.2 (2002): 153-158.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Geek and Gorgeous (G&G) je maďarská značka, která funguje od roku 2015. Zakladatelkou je Judit Rácz, talentovaná počítačová vědkyně, která je mimo jiné také zakladatelkou portálu INCI Decoder. Ten pomáhá lidem po celém světě zdarma zjistit přesné složení kosmetických produktů a porozumět jednotlivým přísadám.
Judit si prošla životní cestou od 17 leté dívky s akné, přes nadšenou čtenářku všeho kolem kosmetiky, zakladatelku populárních stránek o kosmetice, až po vytvoření vlastní značky Geek and Gorgeous, která ztělesňuje její představy o tom, jak by kosmetické produkty měly být navržené. Podle stránek geekandgorgeous.com značka netestuje na zvířatech.
Produkty od G&G jsou bez vůně (syntetické i přírodní), barviv a vysušujících typů alkoholu a snaží se minimalizovat všechny přídavné a zbytečné látky. Vyhýbají se též používání běžných alergenů a esenciálních olejů. Nepoužívají ani kontroverzní látky jako parabeny, sírany nebo minerální oleje1. Jejich produkty jsou velmi transparentní a uvádějí přesné množství hlavních účinných látek. Tento přístup vychází z touhy umožnit každému z nás se informovaně rozhodovat o tom, jaké produkty používat dle jejich složení a přesného množství aktivních látek. Jak se někdy říká: “Více neznamená automaticky lépe”, ale když znáte přesný obsah účinných látek, tak se určitě dokážete lépe rozhodnout.
Když jsem poprvé narazila na G&G, během chvíle jsem věděla, že tuto značku chci jednou nabízet na svých stránkách. Právě kvůli jejich filozofii, transparentnosti a v neposlední řadě i používání slova Geek :-)
Zakoupením produktu přispíváte také na neziskovou organizaci Watsi.org, která financuje zdravotní péči pro ty, kteří si to nemohou dovolit. G&G posílá 1 Euro za každý prodaný kus (velikosti 100 ml) kteréhokoliv exfoliantu z jejich nabídky.
Pokud značku G&G neznáte, hezké představení má blogerka a Youtuberka Aestheholic Zuzana Závodská, která je též ambasadorkou této značky.
-------------
1Na svých webových stránkách značka uvádí, že parabeny a některé další látky nejsou dle jejich názoru takový problém, jako se často šíří mezi lidmi, ale že pro klid v duši všech zákazníků je ve svých produktech nepoužívají.